poniedziałek, 26 czerwca 2017

Poznaj mnie...

* * *
Jestem Kim Miracle. Od początku moich internetów przestawiałam się jako Kim i w sumie tak już mi zostało. Zazwyczaj na to reaguję i jakoś mi nie przeszkadza ta forma. Lubię pisać opowiadania, różne historie, które potrafią zaciągnąć czytelnika w magiczny świat wyobraźni. jest to jedyna rzecz, która w sumie mi wychodzi. Moim największym marzeniem jest kiedyś nauczyć się gry na gitarze, ale jako, że nie jestem w stanie temu zadaniu sprostać zostaję jak na razie przy pisaniu. Uważam, że wychodzi mi to dobrze, mimo że często uważam, że mogłam coś lepiej napisać. Jestem wobec siebie bardzo krytyczną osobą, ale mam przyjaciół, którzy zawsze powiedzą mi ciepłe słowo. Z charakteru jestem nieśmiała, gdy nie znam osób, zamknięta w sobie i chyba ciężko nawiązać ze mną kontakt, gdy spotkasz mnie osobiście, ale przez internet nabieram dużo odwagi. Nie boję się rozmawiać no chyba, że chcę napisać do kogoś kogo podziwiam i szanuję za talent. Staram się być miła i zawsze widzę pozytywne aspekty życia. Staram się być osobą pomocną, więc jeśli masz jakiś problem śmiało możesz do mnie napisać, a jakoś ci pomogę. Internet to miejsce, gdzie czuję się sobą. 
Na co dzień staram się obserwować ludzi — przynajmniej było tak, gdy jeszcze chodziłam do szkoły. Teraz ludzi spotykam w pracy bądź, gdy wychodzę na zewnątrz, co dzieje się stosunkowo rzadko, ale gdy tylko mam okazję patrzę. Nie boję się tego robić dopóki ktoś nie skrzyżuje ze mną wzroku. Wtedy spuszczam wzrok zawstydzona lub udaję, że wcale nie patrzyłam. 

Można spotkać mnie w sumie wszędzie. Jestem w wielu miejscach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz